În 1994, la Satu Mare, s-a născut o companie cu profil românesc, care avea să devină în câţiva ani lider al pieţei de morărit porumb din România.
Obiectul de activitate a fost completat în anii următori cu ambalarea diferitelor produse, în principal a mălaiului şi cu producţia de paste făinoase.
Strategia de extindere în zona Europei de Est a permis companiei Sam Mills să-şi întărească poziţia de lider şi să-şi crească constant cifra de afaceri.
Prin ambiţie şi perseverenţă Sam Mills a reuşit să dezvolte o gamă largă de produse fără gluten care se distribuie în peste 50 de ţări din întreaga lume.
Timpul s-a scurs, mediul de afaceri s-a schimbat. Sam Mills a păstrat însă aceleaşi valori care stau la baza identităţii sale: calitatea, inovaţia, ambiţia, perseverenţa şi iniţiativa.
Aceştia sunt pilonii pe care a fost construită întreaga imagine a companiei Sam Mills.
Oamenii care lucrează în compania Sam Mills sunt cei de care depinde succesul şi evoluţia acesteia.
Sam Mills se mândreşte cu o echipă tânără şi dinamică, de peste 200 de angajaţi.